Paneeli-jättiläiset Auo ja Innolux ovat molemmat 8 kuukauden matalampia lokakuun tuloja
Paneeli jättiläinen Auo ilmoitti lokakuun tuloista 20,87 miljardia dollaria, mikä on 19,3% kuukauden väheneminen ja 1,4% edellisvuodesta;Innoluxin liikevaihto lokakuussa oli 16,89 miljardia yuania, väheneminen kuukausittain 11,6% ja 2,3% edellisvuodesta.Molempien yritysten liikevaihto viime kuussa saavuttivat 8 kuukauden matalat.
AUO: n kumulatiiviset tulot tämän vuoden ensimmäisen kymmenen kuukauden aikana oli 232,426 miljardia yuania, vuotuinen lisäys 12,9%.Innoluxin liikevaihto tämän vuoden kymmenen ensimmäisen kuukauden aikana oli 179,722 miljardia yuania, mikä on 2,3% vuoden takaisesta.
Tämä kausi on tullut perinteiseen sesongin ulkopuolelle, ja paneelitehtaat ovat varovaisia toiminnastaan.AUO: n puheenjohtaja Peng Shuanglang kertoi muutama päivä sitten Ranskan konferenssissa, että neljäs vuosineljännes oli tullut perinteiseen löysäkauteen, mutta Kiinan mantereen "Vanhan" -politiikan puitteissa television kulutuksen edistämiseksi arvioitiin, että tulotAUO -paneeliliiketoiminnasta vastaa viime vuoden vastaavaa ajanjaksoa.Älykkäisiin mobiili- ja vertikaalisiin kenttäteollisuuksiin vaikuttaa myös yleinen taloudellinen ja kausittainen kysyntä, ja ne ovat paljon vakaampia paneeleihin verrattuna.Vuoteen 2025 eteenpäin, joka johtuu "tilapäisen tuotannon" suuntauksesta ikätovereiden keskuudessa ja kaupallisten mallien odotettavissa oleva lämpeneminen ja korvaaminen, alan tarjonta ja kysyntä ovat ensi vuonna suhteellisen optimistisia.
AUO: n toimitusjohtaja Ke Furen huomautti, että AUO: n kahdella suurella yrityksellä, älykkäällä mobiililaitteella ja pystysuoralla kentällä, on suhteellisen korkean tilauksen näkyvyys ja vakaat tulot tällä vuosineljänneksellä, mikä vähentää kausiluonteisen paneelin laskun vaikutuksia.Hän huomautti, että vuoteen 2025 mennessä tilausten ja uusien tapausten mestaruus ja näkyvyys älykkäissä mobiili- ja pystysuorissa kentissä ovat erinomaisia, ja yhdessä terveellisten paneelien tarjonnan ja kysynnän suuntauksen odotetaan, että AUO: n toiminnan jatkaminen kasvaa ensi vuonna ensi vuonna.
Innolux odottaa, että Kiinan mantereella sijaitseva "vanha" -kuluttajatukipolitiikka auttaa tukemaan televisioiden kysyntää ja TV -paneelien hintojen odotetaan pysyvän vakaina.Innolux jatkaa "on-demand-tuotanto" -strategiaansa, säätäen dynaamisesti tuotevalikoimaansa ja parantaen tuotannon tehokkuutta vastauksena markkinoiden muutoksiin.Samanaikaisesti sitoutumalla edistämään kaksoisraiteen muutosstrategiaa, jatkamme asettelumme syventämistä ei -näyttökentässä.
Innolux arvioi, että suurten kokoisten paneelien lähetysmäärä viimeisellä vuosineljänneksellä laskee 7%-9%ja keskimääräinen myyntihinta (ASP) laskee alle 3%;Pienten ja keskisuurten paneelien lähetysmäärän odotetaan nousevan 17–19% neljännesvuosittain.