Näytä kaikki

Katso englanninkielisestä versiosta virallisena versiona.Palata

France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English) Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino) United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ) New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português) United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
09.03.2024

Laitokset ilmoittavat merentakaisten autojen virranakkutiedot tammikuussa: CATL: n johtama vuosittainen nousu 30,1%

Tutkimusyritys SNE Research julkaisi tilastotiedot 8. maaliskuuta ja totesi, että tammikuussa 2024 Pure Electric Ajoneuvon voimankäytön akkujen maailmanlaajuinen käyttö, lukuun ottamatta Kiinan markkinoita, saavutti 22,2 gWh, mikä on vuoden takainen 30,1% (mukaan lukien Pure ElectricAjoneuvot, plug-in-hybridi-ajoneuvot, ei-plug-in-hybridi-ajoneuvot jne.).Vuonna 2023 Kiinan maailmanlaajuinen EV -akun kantokyky paitsi Kiinan markkinat olivat 319,4 gWh.


Ningde Times on edelleen johtaja, jonka akun käyttö on 5,7 gWh, lisäys 28,5%ja markkinaosuus 25,8%, Kiinan markkinoita lukuun ottamatta.LG New Energy sijoittuu toiseksi 5,4 gWh ja markkinaosuus 24,4%.Panasonic, Samsung Sdi ja SK kolmannesta viidenneksi, kun taas BYD on kuudenneksi.


Etelä-Korean akkuyhtiöiden kokonaismarkkinaosuus on 44,7%, mikä on 0,1 prosenttiyksikköä vuodesta toiseen, mutta akun kokonaiskäyttö on kasvussa.Korealaisia ​​akkuja käytetään pääosin BMW: ssä, Audi-, Rivian-, Fiat-, Hyundai-, Kia- ja muissa malleissa, kun taas LG: n uudet energiatuotteet ovat Tesla, Ford ja General Motors, jotka saavuttavat hyvän myynnin Euroopassa ja Pohjois -Amerikassa.


Laitos totesi, että myös CATL: n markkinaosuus muilla Kiinan markkinoilla on nopeasti kasvava, ja sen akkuja on sovellettu Tesla -malliin 3, malliin Y, samoin kuin malleihin, kuten BMW, MG, Mercedes Benz ja Volvo.Paitsi, että Ningde Times on varustettu myös uusilla korealaisilla Hyundai Kona -malleilla, Kia Ray EV: llä ja muilla, mikä osoittaa, että sen vaikutus Koreaan on laajentumassa.

Vuodesta 2023 lähtien maailmanlaajuiset sähköajoneuvojen markkinat ovat hidastuneet, kun Ford, General Motors, Renault ja Volkswagen vähentävät kaikki sähköajoneuvojen investointien vähentävät tai viivästyttävät, mikä on vaikuttanut akkujen valmistajiin hidastaa tuotantokapasiteettia.Laitos odottaa, että plug-in-hybridi-ajoneuvot ja ei-plug-in-hybridi-ajoneuvot kokevat kasvuvauhdin lyhyellä aikavälillä tulevaisuudessa.
0 RFQ
Ostoskärry (0 Items)
Se on tyhjä.
Vertaa luettelo (0 Items)
Se on tyhjä.
Palaute

Palauttellasi on merkitystä!Allelco: ssä arvostamme käyttökokemusta ja pyrimme parantamaan sitä jatkuvasti.
Ole hyvä ja jaa kommenttisi kanssamme palautteen kautta, ja vastaamme nopeasti.
Kiitos, että valitsit Allelco.

Kohde
Sähköposti
Kommentit
Captcha
Vedä tai napsauta Voit ladata tiedoston
Lataa tiedosto
Tyypit: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png ja .pdf.
Max -tiedoston koko: 10 Mt